miércoles, 2 de marzo de 2011
En aquest anunci del gimnàs Oxygo s'utilitza l'humor o bé la por (depenent de la percepció emocional de l'espectador) per arribar a les necessitats del possible consumidor. A través de la pregunta retòrica, How long. To see?, (Hace mucho que no nos vemos) l'anunci intenta fer arribar a l'espectador la necessitat d'estar bé amb un mateix i per tan la necessitat d'autorealització personal. El personatge ens és presentat com un ésser anti estètic que no és veu el seu membre i per tant, la seva masculinitat. És doncs un home que compleix els cànons de bellesa i que no forma part d'una societat marcada per aquest paràmetres. Esdevinguent un ésser marginal i que no té la necessitat de pertinença grupal satisfeta. Aquest spot ens diu cuida't, fes exercici i afronta les teves mancances. Apunta't al nostre gimnàs i tots aquest problemes s'hauran acabat.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario